5 Ekim 2012 Cuma

ÇİÇEK MUFFIN ve PASTA HAKKINDA (Ek Bilgi)

Herkese Merhaba, sizlerle paylaştığım ve füsununmutfağı.blogspot.ca in düzenlediği PDÇS i etkinliğine gönderdiğim çiçek muffınlar la ilgili küçük bir paylaşım daha yapmak istiyorum. Kullandığım marshmallow lar fındık büyüklüğünde olup, nasıl kestiğime dair resmi evdeki büyük boy marshmallow ları kullanarak gösteriyorum, bazı arkadaşlar sormuşlardı.
Marshmallow lari koseleme kesin ic kisim yapiskan oluyor sekere batirin.


 Ayrıca şayet küçük boy unu bulamazsanız büyük boy olanlarla pasta yapıp süsleyebilirsiniz, ben yapmış olduğum pasta resminide sizlerle paylaşıp fikriniz olsun istedim.
Buyuk boy marshmallow ile yaptigim kek, 

 Bu arada renkli marshmallow lar bulursanız şekere batırmadan da muffın yada kek inizi süsleyebilirsiniz. .

Türkiyede ince renkli şeker bulamazsanız da, beyaz marshmallow ları kestikten sonra yapışkan iç kısımları, dövülmüş fındık veya badem e batırarak, yada sadece beyaz birakarak, muffin yada kek inize papatya görüntüsüde verebilirsiniz:)

MuffInlar için kesinlikle küçük boy, pasta için ise büyük boy kullanın. küçük çiçek şekli yaparken vakit alıyor ama şayet pasta denerseniz çok daha kolay çiçek şekli verirsiniz . Aklınızda bulunsun..Gönlünüzce bir hafta sonu diliyorum..

32 yorum:

Asiye VURAN dedi ki...

ellerine sağlık servis tabağında çiçek açmış bayıldım sevgiler

ilhan dedi ki...

Valla bana bu paylaşım bilmece gibi geldi. Sizin hızınıza ve becerinize ulaşmam mümkün değil. Yapamayacak da olsam insanın içini açan bir paylaşım, ellerinize sağlık.

mutfagabuyrun dedi ki...

pembiş ler çok güzel canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Çok beğendim denemek istiyoooruuum :)
Ellerinize sağlık.Sevgiler

pembe kekik dedi ki...

Çok güzel olmuş çok.Renkli şekerlerle de bir başka güzel olmuş. Beyazı bu kadar güzel olur mu bilmem.Ellerine sağlık.Sevgiler.

mavii dedi ki...

ben bunu ilk defa görüyorum ay çiçeği gibi ne kadar güzel içim açıldıı ben bu şekerlerden şeker hamuru yapıyordum bundan da yaparım ki:)) ama nasıl anlamadım renkli kısım gıda boyası mı ablacım?

VuslaT dedi ki...

Şahane şahane şahane...Ellerine sağlık canım benim..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Asiye tesekkur ederim..iyi hafta sonu canim.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Festigan, yok canim okadarda degil, siz gurme siniz ben eh arada sirada canim isterse birseylerle ugrasiyorum, bugunde o gunlerden biri actim muzigi son ses..ayrica bloglardan gordugum, murdum erikli kurabiye, pastirmali pogca, ve sizin barbunyali fasulyede:))yapilanlar arasinda..sevgiler.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mutfaga buyrun tesekkur ederim, sevgiler :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ruya gibi mutfak, deneyin aslinda cokta kolay ..seversiniz:)) sevgiler.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Pembe kekik cim..tesekkurler, bence olur derim,papatya gibi ortayada sari renkli birsey neden olmasin..tesekkurler canim sevgiler :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mavii cim, tabiki yapar,sin cok kolay ..renkli kisimlar seker,cicek muffin tarifine bakarsan bundan onceki post orada acikladim..renkli toz sekerler kesip onlara batiriyorum. Denemeni tavsiye ederim yanliz biraz sekerli oluyor :) optum canim:)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tesekkurler Vuslat cim..onceki post un devami :)) sevgiler :)

ice tea dedi ki...

cok seker gorunuyor.ellerinize saglik.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık nefis duruyor görselikte harika olmuş :) bir de buara da sizi mimledim :)

Nurşen Aksoy dedi ki...

Bayıldım,renkli şekerleri zorda olsa buluyoruz..hemen deneyeceğim..ellerinize sağlık..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tesekkur ederim sevgili ice Tea..Guzel hafta sonu diliyorum,,

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tesekkur ederim Slince, Mim olayi nedir ???Guzel hafta sonu diliyorum.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tesekkurler sevgili Nursen..Buldugun zaman hemen al ve dene seveceksiniz:)) Guzel hafta sonu diliyorum.

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim denemene çok sevindim.gerçekten çok güzel bir poğaça.insallah paylaşıncada görürüz.afiyet bal olsun.sevgiler.

ihlamurcum dedi ki...

Süper, akıl akıldan üstün.Elinize sağlık, ilk fırsatta denemeliyim.

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Mutfaga Buyrun, resimleri paylasacagim tabiki, gercekten supper oldular..sagol canim:) sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ihlamurcum, tavsiye ederim goruntu hos oluyor..tesekkur ederim canim..sevgiler

*mehtap dedi ki...

Gözümüz gönlümüz açıldı,şekerler nefis bir hal almış...Ellerine sağlık..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Tesekkur ederim Mehtapcim:)) Iyi geceler sizlere..sevgiler.

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

çok akıllıca, harika, ellerine sağlık...

MAZES dedi ki...

çok şirin şeyler ,benim aklımda marşmelofu biraz ezip de gül gibi yapmak,bugünlerde geçmiş birinin doğum gününe pasta var aklımda ,bakalım nasıl olcak. ellerine sağılık,fikir süper.

Unknown dedi ki...

Çiçek gibi olmuş,bayıldııııııım..
Ellerine sağlık canım..
iyi haftalar.

Ödüllü Yemek Yarışması 2012 dedi ki...

Tencere ödüllü tarif yarışmamız başladı. tariflerinizi göndermeye başlayabilirsiniz. http://www.yemekgurmesi.com/demir-dokum-tencere-odullu-yemek-tarifleri-yarismasi.html

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Mazescim, gul sekli verebiloirsin sanirim ama eritmen gerek ve seker hamuru haline getirmen, sanirim tarifin vardir,,dene vede paylas bizimle guzel olacagindan eminim..simdiden kolay gelsin, sevgiler

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Sevgili Hayat cafe tesekkur ederim canim..sanada iyi haftalar, sevgiler